DougFaberFamily odświeża wizerunek Śnieżki Max

Śnieżka SA, polski producent farb i lakierów, rozpoczęła nową kampanię reklamową

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ma ona charakter produktowy. Celem działań jest odśiwżenie wizerunku marki Śnieżka Max oraz zbudowanie jej kompetencji w "kolorach". Na podkreślenie tego firma wprowadza w tym sezonie nową szatę graficzną opakowań i nowe zestawy kolorystyczne swoich produktów.

Twórcą kampanii "Barwy na pogodny nastrój" jest DougFaberFamily. Punktem wyjścia do stworzenia filmu oraz serii krajobrazowych billboardów była paleta kolorów Śnieżki Max. Wykorzystanie łagodnych, pastelowych barwy sugeruje, iż są czerpane wprost z natury, a ich celem jest wprowadzenie do wnętrza pogodnego nastroju.

Działania obejmą wszystkie najważniejsze ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, TV4 oraz stacje dostępne w sieciach kablowych (m.in. TVN Siedem, Discovery, Animal Planet, Tele5).

Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Równolegle nową szatę graficzną produktu opracowała agencja Dragon Rouge.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"