Douglas świętuje Dzień Singla już po raz drugi. Inspiracją stał się chiński Guanggun Jie, jeden z najbardziej gorących okresów zakupowych w Azji i jednocześnie dzień największych zakupów internetowych na świecie. W Douglas to największe święto zakupów online jest obchodzone przez dwa tygodnie, z wielkim finałem 11 listopada.
Akcję wspiera kampania, której głównym elementem jest spot reklamowy. Jego bohaterki wyrażają się poprzez taniec, obdarowywanie się prezentami oraz robienie rzeczy tylko dla siebie, zgodnie z przewodnim hasłem kampanii „You are made for loving you”, czyli radosnym manifestem każdej świadomej, współczesnej kobiety.
Marka zachęca w kampanii kobiety, nie tylko singielki, do manifestowania swojej siły, niezależności i piękna.
Kampania Singles Day obejmuje działania 360° - telewizję, social media, internet, instore oraz prasę i będzie trwała do 11. listopada.Spot reklamowy został przygotowany przez Jung von Matt (Berlin) oraz Wolf & Lamm. Głównym motywem muzycznym jest nowoczesna wersja hitu zespołu KISS - „I was made for loving you”, wykonana przez LNMOP feat. Topher Horn, pod tytułem ‘I was made for loving me’.

Za planowanie i zakup mediów oraz działania z influencerami odpowiada Havas Media, a adaptację materiałów kreatywnych agencja Brasil.











