Douglas zapewnia, że "wszyscy jesteśmy piękni, gdy piękne są nasze czyny"

Sieć perfumerii Douglas, która w tym roku obchodzi 111. rocznicę powstania i dwudziestą rocznicę obecności w Polsce, rusza z kampanią pod hasłem "Let’s Do Beautiful". Chce w niej zredefiniować pojęcie piękna.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Douglas zapewnia, że "wszyscy jesteśmy piękni, gdy piękne są nasze czyny"

Co łączy zdjęcie splecionych dłoni i portrety kobiet w różnym wieku? Stanowią one preludium nowej komunikacji marki Douglas oraz ilustrują główne hasło "Let’s Do Beautiful". Douglas pokazuje w niej zmianę - przejście od czysto powierzchownej definicji piękna, do jego rozumienia poprzez działania oparte na wartościach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/joanna-krupa-i-jej-mama-reklama-douglas-dzien-matki-a-ja-kocham-moja-mame ##

Nowa definicja piękna Douglas

Kampania opiera się na badaniach pokazujących, że to wartości, zachowania i działania są najważniejsze, kiedy mówimy o pięknych ludziach. Kampania opiera się o mocne wizualnie video, któremu towarzyszyć będzie seria wymownych zdjęć z prowokującymi do refleksji hasłami. Komunikacja marki odzwierciedla wartości i kierunki strategiczne marki Douglas.

Kampania "Let’s Do Beautiful" emitowana będzie na największych platformach video, social mediach -  Facebooku, Instagramie, TikToku. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, na Douglas.pl, we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce.

grafika

- Wspólnie z agencją reklamową Jung von Matt zdecydowaliśmy się podejść do komunikacji marki w zupełnie inny sposób. Pokazujemy, że piękno to coś więcej niż piękna twarz, a przede wszystkim działania, które ludzie podejmują, by czynić świat piękniejszym- mówi Susanne Cornelius, CMO grupy Douglas. - Przełamywanie stereotypów w branży kosmetycznej jest integralną częścią wartości wyznawanych przez naszą firmę. Tym razem jednak idziemy  o krok dalej. Wzywamy do większej życzliwości, empatii i tolerancji. Zmieniamy zupełnie podejście i perspektywę: od pięknego wyglądu do czynienia piękna, ponieważ ostatecznie o to w tym wszystkim chodzi - dodaj Cornelius.

Kreacje przygotowała agencja Jung von Matt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max