„Dożywocie z poczuciem winy” w kampanii do kierowców o pieszych

Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego zaczyna kampanię społeczną zwracającą uwagę kierowców na wypadki drogowe z udziałem przechodniów. Akcja przebiega pod hasłem „Dożywocie z poczuciem winy. Uważaj na pieszych”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego to odpowiedź na statystyki pokazujące, że w ostatnich latach jedną trzecią wszystkich ofiar wypadków drogowych w Polsce stanowią piesi.

- Pod względem zabitych pieszych jesteśmy daleko za resztą Europy, dlatego trzeba zrobić wszystko, by nadrobić zaległości i ograniczyć skalę problemu - przekonuje Bartłomiej Morzycki, prezes organizacji. - Nie pomagały prośby i groźby, dlatego postanowiliśmy uderzyć w czulszy punkt, czyli sumienie kierowców. Chcemy, żeby zrozumieli, że przez brak odpowiedniej koncentracji na drodze w ciągu sekundy z przykładnych mężów, ojców, sąsiadów, mogą stać się przestępcami, a do tego będą musieli żyć z poczuciem winy - dodaje.

grafika

W ramach akcji grafiki do 19 listopada będą emitowane na ekranach monitorów w warszawskich tramwajach, a do końca br. pojawią się w formie plakatów i naklejek na 300 stacjach Shell. Ponadto firmy zrzeszone w Partnerstwie dla Bezpieczeństwa Drogowego udostępnią te materiały swoim pracownikom.

Kreację kampanii przygotowało studio Trzy Drugie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele