Dr. Oetker reklamuje Babeczkę z kubeczka (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamująca Babeczkę z kubeczka, nowy deser marki Słodka Chwila (należącej do Dr. Oetker Polska). Akcję przygotowały firmy BBDO Düsseldorf i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dr. Oetker reklamuje Babeczkę z kubeczka (wideo)

Reklamy Babeczki z kubeczka pokazują, że przygotowanie pieczonego deseru przy użyciu tego produktu jest szybkie i łatwe: należy wsypać zawartość torebki do kubka, dodać cztery łyżki mleka lub wody, całość energicznie wymieszać i wstawić na minutę do mikrofalówki. Kampania podkreśla, że dzięki temu w różnych sytuacjach można sobie sprawić chwilę przyjemności.

 

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (stacje główne i wybrane kanały tematyczne) oraz internecie (m.in. serwisy VoD i YouTube).

Kreacją spotu zajęła się agencja BBDO Düsseldorf, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek