Drapieżny Peugeot 607

Rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot 607

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

1 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot 607. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Peugeot 607 jako najbardziej rasowego samochodu w swojej kategorii.

W prasie (Kalejdoscope, Businessman Magazine, BusinessWeek Polska, CXO, Forum, Polityka, Wprost) ukazują się całostronicowe ogłoszenia "Feline", na którym Peugeot 607 pokazany jest jako samochód o pięknej sylwetce i drapieżnym charakterze.

Reklama prezentuje Peugeot 607, który jadąc przez malowniczą górską okolicę zbliża się do znaku drogowego "Uwaga - dzikie zwierzęta". Na widok samochodu jeleń symbolizujący dzikie zwierzęta ucieka ze znaku przed "drapieżnym" Peugeot 607.

Reklama powstała w sieci Euro RSCG i została adaptowana na rynek polski przez agencję reklamową Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Brand & Media OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu