„Drogi wolności” miały o 970 tys. widzów mniej niż „Dziewczyny ze Lwowa” rok temu. 8,36 mln zł z reklam

Nowy historyczny serial „Drogi wolności” oglądało średnio 1,94 mln osób, o 970 tys. tys. widzów mniej niż drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,36 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Drogi wolności” miały o 970 tys. widzów mniej niż „Dziewczyny ze Lwowa” rok temu. 8,36 mln zł z reklam
Julia Rosnowska i Paulina Gałązka, fot. instagram.com/julia.rosnowska

Misyjny serial „Drogi wolności” nadawany był na antenie Jedynki w niedziele o godz. 20.10, w okresie od 2 września do 25 listopada 2018 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,94 mln widzów. Przełożyło się to na 11,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/drugi-sezon-serialu-korona-krolow-oglada-milion-widzow-tvp1-stacja-trzeciego-wyboru,7171225214830721a ##

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek. Przyciągnął on uwagę 2,23 mln osób. Piąty pod tym względem był pierwszy odcinek, który śledziło 2,01 mln osób. Odcinek ten TVP1 pokazała premierowo w niedzielę, 15 lipca br. o godz. 20.15. Wówczas produkcja zgromadziła średnio 2,22 mln widzów, a jej udział wyniósł 15,73 proc.

grafika

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. w tym paśmie drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało o 970 tys. widzów więcej. Premiery tego serialu śledziło wówczas średnio 2,91 mln osób, a udział TVP1 wynosił 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziewczyny-ze-lwowa-ogladalnosc-nowe-pasmo-tvp1-wiceliderem,7171229079664257a ##

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był TVN pokazujący gł. „MasterChefa”, a jego udział kształtował się na poziomie 13 proc. Drugie miejsce zajął Polsat (gł. „W rytmie serca”; 11,74 proc.) i "Wielką czwórkę” uzupełniła TVP2 (gł. filmy fabularne; 4,56 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była stacją trzeciego wyboru.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach nowej produkcji wyniosły 8,36 mln zł. Dla porównania drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” na reklamach zarobił 7,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koncert-dla-niepodleglej-ziuk-niepodleglosc-ogladalnosc,7171200916801665a ##

Serial „Drogi wolności” skupia się na losach krakowskiej rodziny Biernackich. Jest to historia trzech młodych sióstr: Maryni (Paulina Gałązka), Aliny (Katarzyna Zawadzka) i Lali (Julia Rosnowska), które zakładają w Krakowie tygodnik „Iskra”. Jego pierwszy numer ukazuje się 11 listopada 1918 roku, a tematem przewodnim jest przyjazd Ignacego Paderewskiego do Poznania.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?