Treścią trwającego 60 sekund spotu jest rozbudowany pokaz fajerwerków i reakcje obserwujących go widzów, zafascynowanych bogactwem barw i wrażeń. Całość ma przekonać odbiorców o tym, że szczegóły widoczne dzięki rozdzielczości 4K są nie do zobaczenia w żadnej innej technologii.
Klip składa się z serii ujęć nakręconych różnymi metodami i z różnych punktów widzenia - z ziemi, z lotu ptaka, a także z wnętrza pokazu. Aby osiągnąć ten efekt w pracy nad materiałem filmowym wykorzystano drony, do których podwieszono kamery 4K CineAlta F55 produkowane przez Sony.

- Założenie było takie, aby sięgnąć po wspaniały, ale dobrze znany widok, jakim są sztuczne ognie, i pokazać go w zupełnie nowy, niezwykły sposób - podkreśla w komunikacie Ben Tricklebank, reżyser spotu. - W filmie zobaczymy między innymi widok z lotu ptaka i zbliżenia kolorowych smug światła na tle nocnego nieba, a więc ujęcia, które pozwolą ukazać cały potencjał obrazu 4K. Wykorzystanie dronów do nakręcenia części materiału było innowacyjnym pomysłem, który naszym zdaniem pozwoli widzom spojrzeć na sztuczne ognie z zupełnie nowej perspektywy.
Spot jest częścią kampanii reklamowej promującej nowe odbiorniki 4K Ultra HD Bravia X90C w Wielkiej Brytanii. Premiera filmu jest planowana na 1 października br., a elementy kampanii pojawią się w mediach cyfrowych, outdoorze, kinach, serwisach VOD i w prasie.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja DDB Germany.











