Drożeją reklamy w radiowej Trójce

Od 8 września zdrożeją reklamy w Programie III Polskiego Radia — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Korekta cen dotyczy wszystkich pasm na antenie stacji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Drożeją reklamy w radiowej Trójce
Trójka podnosi ceny reklam

Nowy cennik reklam w Trójce zacznie obowiązywać od przyszłego poniedziałku.

Proponowana podwyżka cen emisji spotów we wszystkich pasmach antenowych wynosi średnio 5,6 proc.

Jak zapewnia Małgorzata Cegielska, dyrektorka Agencji Reklamy Polskiego Radia, cenniki reklam w pozostałych stacjach Polskiego Radia oraz w pakietach pozostają bez zmian.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza, że wpływy reklamowe netto stacji w pierwszym półroczu br. wzrosły - w skali roku - o 56,3 proc.

Wzrosty słuchalności, zainteresowanie ofertą reklamową

– Zmieniamy cennik Trójki, ponieważ rośnie nam słuchalność w atrakcyjnych grupach celowych i Trójka ponownie weszła do planów klientów z czego się bardzo cieszymy. Program wykonał tytaniczną pracę zmieniając strukturę słuchacza. Jest teraz bardzo atrakcyjny dla wielu reklamodawców – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cegielska.

Przypomnijmy: ostatnia podwyżka cen reklam w Polskim Radiu miała miejsce na początku tego roku. W Trójce ceny te wzrosły na poziomie 6,4 proc. w paśmie 6.00–22.00.

Korekcie poddano również cennik pakietu Trójka24, a oferta pakietu Trójwymiar PR została rozszerzona o Czwórkę. Teraz w skład tego pakietu wchodzą cztery stacje: Jedynka, Trójka, Polskie Radio 24 oraz Czwórka.

Wiosną 2024 roku Agencja Reklamy Polskiego Radia zdecydowała, że obniża ceny reklam w Trójce o 60 proc. Początkowo miały obowiązywać do końca sierpnia, ale przedłużono je do końca roku. W ten sposób stacja chciała konkurować o budżety komercyjne - dzięki temu zabiegowi wielu klientów wróciło z reklamami do Trójki. Wcześniej, w 2023 roku, blisko 70 proc. sprzedaży reklam stanowiły Spółki Skarbu Państwa lub inne agendy państwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]