Nowy cennik reklam w Trójce zacznie obowiązywać od przyszłego poniedziałku.
Proponowana podwyżka cen emisji spotów we wszystkich pasmach antenowych wynosi średnio 5,6 proc.
Jak zapewnia Małgorzata Cegielska, dyrektorka Agencji Reklamy Polskiego Radia, cenniki reklam w pozostałych stacjach Polskiego Radia oraz w pakietach pozostają bez zmian.
W rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza, że wpływy reklamowe netto stacji w pierwszym półroczu br. wzrosły - w skali roku - o 56,3 proc.
Wzrosty słuchalności, zainteresowanie ofertą reklamową
– Zmieniamy cennik Trójki, ponieważ rośnie nam słuchalność w atrakcyjnych grupach celowych i Trójka ponownie weszła do planów klientów z czego się bardzo cieszymy. Program wykonał tytaniczną pracę zmieniając strukturę słuchacza. Jest teraz bardzo atrakcyjny dla wielu reklamodawców – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cegielska.

Przypomnijmy: ostatnia podwyżka cen reklam w Polskim Radiu miała miejsce na początku tego roku. W Trójce ceny te wzrosły na poziomie 6,4 proc. w paśmie 6.00–22.00.
Korekcie poddano również cennik pakietu Trójka24, a oferta pakietu Trójwymiar PR została rozszerzona o Czwórkę. Teraz w skład tego pakietu wchodzą cztery stacje: Jedynka, Trójka, Polskie Radio 24 oraz Czwórka.
Wiosną 2024 roku Agencja Reklamy Polskiego Radia zdecydowała, że obniża ceny reklam w Trójce o 60 proc. Początkowo miały obowiązywać do końca sierpnia, ale przedłużono je do końca roku. W ten sposób stacja chciała konkurować o budżety komercyjne - dzięki temu zabiegowi wielu klientów wróciło z reklamami do Trójki. Wcześniej, w 2023 roku, blisko 70 proc. sprzedaży reklam stanowiły Spółki Skarbu Państwa lub inne agendy państwa.











