„Druga szansa” ze stabilną widownią. 20,70 mln zł z reklam

„Drugą szansę 4” oglądało średnio 1,73 mln osób, niemal tyle samo ile drugą serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 20,70 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Druga szansa” ze stabilną widownią. 20,70 mln zł z reklam
Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN

Średnia oglądalność czwartej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30, w okresie od 11 września do 4 grudnia br., wyniosła 1,73 mln widzów. Przełożyło się to na 13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/diagnoza-miala-o-720-tys-widzow-wiecej-niz-top-model-tvn-liderem-rynku-w-grupie-16-49 ##

Największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, zgromadził odcinek serialu pokazany 25 września br.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/azja-express-2-ogladalnosc-lider-tvn ##

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 4” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca wówczas końcówkę serialu „M jak miłość” i jego kulisy oraz „Bake off - Ale ciacho!”, a jej udział ukształtował się na poziomie 15,64 proc. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 11,70 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełniła TVP1 (gł. Teatr TV i filmy; 5,49 proc).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków czwartej edycji serialu wyniosły 20,70 mln zł. Dla porównania, druga seria z reklam przyniosła 17,43 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/show-hipnoza-tvn-prowadzacym-filip-chajzer-kiedy-emisja ##

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-tvn-2017-dwie-nowosci ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online