Stacja TVN emituje premierowe odcinki drugiego sezonu programu "Unboxing – Wielkie otwarcie" w sobotnie popołudnie o godz. 17:20, począwszy od 4 października. Do tej pory wyemitowano trzy odcinki, których średnia widownia to 262 tys. osób.
To przekłada się na udziały rynkowe stacji TVN na poziomie 2,73 proc. wśród wszystkich widzów, 4,50 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 4,47 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie emisji od 4 do 18 października najwięcej widzów zgromadziła premiera drugiego sezonu, którą obejrzało średnio 295 tys. osób. Tydzień później "Unboxing – Wielkie otwarcie" miało średnio 283 tys. odbiorców, a ostatni wyemitowany odcinek z 18 października zobaczyło 208 tys. widzów.
Drugi sezon z mniejszą widownią
Pierwsza odsłona programu "Unboxing - Wielkie otwarcie" zadebiutowała na antenie TVN w październiku ubiegłego roku. Format był emitowany w soboty o godz. 18:10, a po trzech tygodniach od premiery gromadził przed odbiornikami średnio 315 tys. widzów.
To przekładało się na 3,57 proc. udziałów w rynku w gronie wszystkich widzów oraz 5,35 proc. w przedziale wiekowym 20-54 – podają dane Nielsena.

"Unboxing - Wielkie Otwarcie" to format, który powstał we współpracy z platformą sprzedażową Amazon. Producentem wykonawczym programu na zlecenie TVN jest firma Wiernik Pro, a pomysłodawcą formatu i producentem komercyjnym odpowiedzialnym za współpracę z partnerami jest Content Spot.
Gospodarzem programu pozostaje Damian Michałowski, prezenter porannego magazynu "Dzień Dobry TVN".











