DSK będzie promować Podkarpacie

Agencja DSK wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promującej inwestycje ze środków Unii Europejskiej na Podkarpaciu. Akcja potrwa od połowy maja do końca lipca br.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania, za którą odpowiada DSK, będzie pokazywać konkretne efekty oraz zmiany, które mają miejsce w województwie podkarpackim dzięki wsparciu środków unijnych, w tym głównie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Cele akcji to promocja pozytywnego wizerunek programu oraz jego wpływu na rozwój województwa i poziom życia mieszkańców.

DSK przygotuje kreację i strategię medialną kampanii oraz zajmie się jej realizacją. Działania będą prowadzone od połowy maja do końca lipca w telewizji, radiu, kinach, internecie i na outdoorze. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, a jej budżet wynosi 365 tys. zł brutto. W przetargu dotyczącym tego zlecenia DSK zdobyła 73,3 punktów na 100. Pokonała agencje Bogaczewicz (72,9 pkt), Fabryka Komunikacji Społecznej (68,7 pkt), Bring More Advertising (63,3 pkt) i Link PR (56,7 pkt).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"