DSK i Effective Media Solutions z rządową kampanią promującą honorowe krwiodawstwo

Konsorcjum złożone z agencji reklamowej DSK i Effective Media Solutions zajmie się ogólnopolską kampanią promującą honorowe krwiodawstwo. Dla Ministerstwa Zdrowia pracować będzie do 2020 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DSK i Effective Media Solutions z rządową kampanią promującą honorowe krwiodawstwo

Konsorcjum agencji DSK i Effective Media Solutions wygrało przetarg ogłoszony przez Ministerstwo Zdrowia w kwietniu br. W sumie do przetargu wpłynęło 9 ofert. Nazw pozostałych uczestników nie podano.

Działania realizowane przez wybrane agencje zaplanowano do 2020 roku. Będą mieć zasięg ogólnopolski i obejmować mają radio i telewizję. Kampania prowadzona będzie  w ramach programu „Zapewnienie samowystarczalności Rzeczypospolitej Polskiej w krew i jej składniki na lata 2015-2020” w zakresie zadania „Promocja i edukacja w zakresie honorowego krwiodawstwa”.

Jej budżetu nie ujawniono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"