Durex promuje bezpieczny seks w kampanii reklamowej

Marka Durex ruszyła w Wielkiej Brytanii z kampanią telewizyjną promującą bezpieczne stosunki seksualne, w związku z niepokojącymi statystykami dotyczącymi rozprzestrzeniania się chorób wenerycznych w Zjednoczonym Królestwie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Durex promuje bezpieczny seks w kampanii reklamowej

Kampania "Let's not go back to normal" zwraca uwagę, by po okresie lockdownu nie odchodzić od "nowej normalności" w aktywności seksualnej, na rzecz starych nawyków, prowadzących do chorób przenoszonych drogą płciową. Zaliczono do nich skrępowanie kobiet przed proszeniem partnerów o zakładanie prezerwatyw czy niechęć części mężczyzn do zabezpieczenia się w czasie stosunku.

Akcja marki Durex obejmuje spot telewizyjny oraz outdoor.

Kreację przygotowała agencja Havas London. Produkcją zajęło się studio Tubby Brother Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online