Durex Fetherlite Ultima: Bądź jeszcze bliżej i poczuj każde muśnięcie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa prezerwatyw Durex Fetherlite Ultima. Akcję prowadzoną pod hasłem „Bądź jeszcze bliżej i poczuj każde muśnięcie”, przygotowały firmy AdValue i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prezerwatywy Durex Fetherlite Ultima są reklamowane jako najcieńsze na rynku. W ramach akcji na Facebooku rozpoczęto konkurs, w którym do wygrania jest 200 opakowań prezerwatyw.

 

 

Cała akcja obejmuje internet oraz prasę. Kreację kampanii przygotowała agencja AdValue, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"