Durex w nowej reklamie porównuje prezerwatywy do ubrań

Wystartowała letnia kampania Durex (Reckitt) pod hasłem „Pasuje Idealnie". Producent zachęca w niej do szukania idealnego rodzaju prezerwatyw dla siebie. Działania przygotowały DDB, Big Picture, OMD i Tears of Joy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Durex w nowej reklamie porównuje prezerwatywy do ubrań

Nazwa kampanii „Pasuje Idealnie” to bezpośrednie odniesienie do świata mody – świata rozmiarów, idealnego dopasowania, różnych styli, przymierzania. Porównując prezerwatywy do ubrań, Durex pragnie uzmysłowić odbiorcom, że w obydwu przypadkach należy wybierać to, co im samym pasuje najbardziej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/durex-lubrykanty-nawilzanie-jest-seksi ##

Durex zachęca do szukania prezerwatyw idealnych

- Nieustannie poszerzamy i doskonalimy naszą ofertę. Rozwijamy się, ponieważ chcemy, by każdy miał dostęp do środków, które umożliwią czerpanie maksymalnej przyjemności z seksu. Widzimy jednak, że nic po naszych staraniach, jeżeli w społeczeństwie wciąż istnieje przekonanie, że wszystkie prezerwatywy są takie same. Dlatego postanowiliśmy zatrzymać się na chwilę oraz przekonać ludzi, że prezerwatywy to nie tylko środki antykoncepcyjne. Odpowiednio dopasowane, mogą zwiększać intensywność doznań, a nasze szerokie portfolio sprawia, że na pewno każdy znajdzie idealny dla siebie wariant – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager marki Durex.

Kampania wystartowała 1 lipca i potrwa do 30 września 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w telewizji, komunikację PR oraz aktywacje z influencerami. Dodatkowo, na potrzeby kampanii powstała sesja zdjęciowa .

Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex „Pasuje Idealnie” jest agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture.  Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy.

Za strategię mediową i zakup powierzchni w TV oraz digitalu odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"