Kampania prowadzona jest pod hasłem „Ladies, Let's Lube” i promuje żele nawilżające Durex Naturals mające pomagać przy problemach związanych z suchością pochwy, powodującą dyskomfort podczas uprawiania seksu.
Rozpoczęte działania reklamowe mają mieć również charakter edukacyjny. Oprócz tradycyjnej kampanii w telewizji, mediach społecznościowych i w internecie zaplanowano szereg działań informacyjnych. Prowadzone mają być też aktywacje w sklepach.Kampania najpierw rusza w Wielkiej Brytanii, potem zostanie stopniowo rozszerzona na inne rynki na świecie.
Reżyserem spotu jest Harry Bradbeer. Film ma celebrować kobiety, które pomagają kształtować postawy społeczne w odniesieniu do własnego ciała i wyborów.
Durex podaje, że ponad połowa wszystkich kobiet doświadcza dyskomfortu podczas uprawiania seksu wynikającego z powodu suchości pochwy. Dziewięć na dziesięć kobiet, które używają żeli nawilżających twierdzi, że dzięki nim udało się im poprawić jakość życia seksualnego.

Za reklamę odpowiada Havas London.









