Emisję reklam na Twitterze zawiesili znaczący reklamodawcy, jak Forbes, Dyson, Mazda, PBS Kids, Walt Disney, NBCUniversal, Cole Haan i Coca-Cola - podała agencja Reuters. Łącznie ponad 30 reklamodawców zdecydowało o przynajmniej czasowym wycofaniu się z reklamowania się w serwisie, po rażącym naruszeniu brand safety.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/instagram-blokada-pornhub ##
Twitter emitował reklamy obok szkodliwych treści
Incydenty ujawniła w swoich badaniach firma Ghost Data, zajmująca się cyberbezpieczeństwem. Raport Ghost Data wykazał, że komunikaty związane z pornografią dziecięcą publikowano na ponad 500 kontach. Twitterowi w okresie przeprowadzania badania nie udało się usunąć ponad 70 proc. z tych kont.
Reklamy dużych marek pojawiały się obok treści na temat wykorzystywania seksualnego dzieci. Posty sponsorowane widniały obok tweetów, które zawierały słowa kluczowe związane z "gwałtem" i "nastolatkami". Jak podaje Reuters, reklama Cole Haan pojawiła się obok tweeta, który mówił, że użytkownik "handluje treściami z nastolatkami/dziećmi". Prezes tej firmy David Maddocks, powiedział Reutersowi, że marka jest przerażona i że albo Twitter to naprawi, albo Cole Haan "naprawi to za pomocą wszelkich możliwych środków, które obejmują nie kupowanie reklam na Twitterze".

Z kolei szef marketingu Forbesa przekazał agencji Reuters, że prestiżowy magazyn "nie ma planów, wznowienia marketingu na Twitterze". - Muszą naprawić ten bałagan - dodał.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pornhub-tresci-pornograficzne-dziecieca-pornografia-blokada-uzytkownikow ##
Rzeczniczka Twittera Celeste Carswell, w komentarzu dla branżowego serwisu Marketing-Interactive powiedziała, że platforma "ściśle współpracuje ze swoimi klientami i partnerami, aby zbadać sytuację i podjąć odpowiednie kroki, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości".
"Prócz bieżącej pracy wykonywanej w celu lepszego wykrywania i zawieszania kont zamieszczających materiały związane z wykorzystywaniem seksualnym dzieci, pracujemy z naszymi zespołami produktowymi, aby upewnić się, że mamy odpowiednie procedury, które pomogą zapewnić bezpieczeństwo wszystkim, którzy korzystają z Twittera - zarówno ludziom, jak i markom" - powiedział rzecznik.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twittera-oskarzenie-lekcewazenie-bezpieczenstwa-i-zatrudnianie-szpiegow ##
W drugim kwartale br. z Twittera korzystało codziennie 237,8 mln internautów, o 16,6 proc. więcej niż rok wcześniej. W USA nastąpił wzrost o 14,7 proc. do 41,5 mln codziennych użytkowników, a w pozostałych krajach - o 17 proc. do 196,3 mln.
Przychody platformy zmalały o 1 proc. do 1,18 mld dolarów, a przy wzroście kosztów o 31 proc. wynik netto poszedł w dół z 66 mln dolarów zysku do 270 mln dolarów straty. Przychody reklamowe Twittera sięgnęły w minionym kwartale 1,08 mld dolarów, po wzroście o 2 proc. rok do roku (przy stałych kursach walut dynamika wyniosła 6 proc.).









