Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2015 roku wyniosła 217 268 egz. i w porównaniu do października 2014 roku zmalała o 21,44 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 30,53 proc. do 183 712 egz.Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 97 157 egz., po stracie o 35,88 proc. - największej w rankingu.Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 89 336 egz., po spadku o 24,61 proc.
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego również wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj” - było to 12,63 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











