Zamknięty został termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu na najlepszą kampanie Public Relations "Złote Spinacze". Organizowany po raz pierwszy przez ZFPR konkurs odniósł nadspodziewany sukces. Zgłoszonych zostało 57 prac w 6 kategoriach.
"Ogromnie się cieszymy, że mimo trudnej sytuacji na rynku tak wiele firm i instytucji - także spoza naszego związku - pozytywne zareagowało na tę inicjatywę" - powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury Konkursu "Złote Spinacze" - "Liczymy, że spowoduje ona większe zainteresowanie naszym zawodem w Polsce i przyczyni się do integracji polskiego środowiska public relations".
Ogłoszony 21 sierpnia 2003 r. konkurs był odpowiedzią na zapotrzebowanie środowiska. Jak dotąd brak było w Polsce profesjonalnego konkursu skupiającego się na różnorodnych działaniach w ramach PR, takich, jakie mają inne branże. Złote Spinacze wypełniły tę lukę, wzorując swoją inicjatywę na najsłynniejszym i najbardziej prestiżowym na świecie konkursie tego typu - Golden World Awards organizowanym przez IPRA, czego dowodem powodzenie samego konkursu, dodał Ryszard Solski, Prezes Zarządu ZFPR.

Ogłoszenie wyników I. etapu konkursu nastąpi w dniu 15 października 2003. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi w dniu 28 listopada na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton. Autorzy najlepszych kampanii otrzymają statuetki Złotych Spinaczy. Decyzje podejmie jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR.











