Cztery rozgłośnie Radia Eska znalazły się w pierwszej piątce lokalnych stacji radiowych, które od stycznia do lipca br. zarobiły najwięcej na reklamach.
Liderem rynku lokalnego po pierwszych siedmiu miesiącach br. jest Eska Wrocław. Jej przychody z reklam bez autopromocji wyniosły w tym okresie 12,1 mln zł. Tym samym pozycję lidera wśród lokalnych rozgłośni straciło po kilku latach stołeczne Radio Pogoda.
Tuż za Eską Wrocław plasuje się - na drugim miejscu w rankingu - Eska Warszawa. Stacja osiągnęła wpływy z reklam na poziomie ok. 11,3 mln zł.
Lokalne stacje radiowe Przychody 1. ESKA Wrocław - 12 109 991 zł2. ESKA Warszawa - 11 269 000 zł3. POGODA Warszawa - 11 230 879 zł4. ESKA Poznań - 8 854 753 zł5. ESKA Łódź - 7 878 526 zł6. PARADA Łódź - 6 243 318 zł7. KAROLINA Katowice - 5 798 746 zł8. RMI FM Poznań - 5 545 872 zł9. Radio PLANETA Bytom - 5 438 430 zł10. KOLOR Warszawa - 4 819 672 zł Źródło: Expert Monitor , dane cennikowe bez autopromocji, I-VII 2004 Pozostałe dwie Eski w rankingu rozgłośni lokalnych to Eska Poznań – 8,9 mln zł i Eska Łódź – 7,9 mln zł.

Udział Grupy Radiowej Time (Eska + Gold FM) w rynku reklamy radiowej wyniósł w lipcu br. 14 proc. Osiągnięte w tym miesiącu przychody z reklam były o 42 proc. wyższe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Monitoring Expert Monitor obejmuje 81 stacji radiowych w Polsce.











