Rebranding i nowe pozycjonowanie sklepów Duży Ben mają na celu stworzenie mocnego wizerunku nowego formatu sieci sklepów alkoholowych, przy jednoczesnym dbaniu o wzrost poziomów konwersji realizujących cele sprzedażowe. Markety Duży Ben chcą być postrzegane jako sklepy z bogatą ofertą produktów alkoholowych i profesjonalną usługą doradztwa.
Strategię rebrandingową przygotowano w oparciu o wyniki badań realizowanych przez Instytut Badawczy Maison & Partners oraz dane własne Grupy Eurocash.
Nowa identyfikacja sklepów Duży Ben ma inną, czerwoną kolorystykę niż poprzednio. W logo zmieniono główny element graficzny: zamiast kieliszka z melonikiem i muszką pojawił się biały kapsel z nazwą Duży Ben.

W Polsce działa obecnie 20 sklepów Duży Ben, dwa otwarto w miniony piątek.
Nową identyfikację marki i otwarcie kolejnych sklepów Duży Ben wspierają działania marketingowe, m.in. akcje ambientowe i konkursy dla klientów.
Za przygotowanie rebrandingu oraz komunikację marketingową sieci Duży Ben odpowiada agencja reklamowa V&P. Zajęła się całością prac strategicznych i kreatywnych, m.in. brandbookiem i nowym logo. Zrealizowała to zlecenie po zapytaniu otrzymanym od Grupy Eurocash.











