Duży spadek RMF FM i TOK FM, zyskuje Trójka

RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego, ale maleje przewaga stacji nad Zetką - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Badany okres był udany tylko dla PR III, Eska Rock i Czwórki.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie marzec-maj 2011 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company opracowana przez portal Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 25,3 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja straciła 2,7 punktu proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,1 punktu proc.  udziału w rynku radiowym (16,1 proc.). Na najniższym stopniu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 11,9 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).

Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym o 0,6 punktu proc. do 8,3 proc.

Dane o rynku radiowym za ostatni rok.

 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji