Duży spadek sprzedaży 'Newsweeka', 'Przekroju' i 'TygodnikaPowszechnego'

Największe tygodniki opinii zamknęły marzec 2009 r. spadkiemsprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem.Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 36 proc. - stracił"Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Polityki" w marcu 2009 r.wyniosła 147 728 egz., czyli podobnie co w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny"(Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) zesprzedażą ogółem na poziomie 146 465 egz. (wzrost o 5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (AxelSpringer Polska), który sprzedał się w ilości 104 344 egz.(spadek o 21 proc.).

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była

"Angora" (Wydawnictwo Westa-DrukMirosław Kuliś)

, która w marcu br. sprzedała się w ilości308 479 egz. (wzrost o 6 proc.).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela