Udział liderującej TVP1 w okresie od 27 stycznia do 2 lutego 2014 roku zwiększył się o 0,63 pkt. proc. do 13,29 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 11,72 proc. Z kolei ostatnie miejsce podium przypadło kanałowi TVN, którego wynik wyniósł 11,66 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,26 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (10,27 proc.; w górę o 0,19 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVN7 (3,60 proc.; + 0,23 pkt. proc.), Puls 2 (1,70 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TTV (1,48 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,96 proc.; + 0,09 pkt. proc.), ATM Rozrywka (0,88 proc.; + 0,07 pkt. proc.) oraz Discovery (0,79 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat, który stracił tutaj 0,32 pkt. proc. do 13,09 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zwiększył się o 0,26 pkt. proc. do 12,51 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła TVP1 (w górę o 0,60 pkt. proc. do 9,81 proc. udziału).
Największą widownię w zeszłym tygodniu (7,38 mln widzów) zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.Wśród hitów ratingowych tygodnia na czwartym miejscu znalazła się także transmisja PŚ w skokach narciarskich - niedzielne zawody obywające się w Willingen na antenie Jedynki zgromadziły średnio 5,66 mln widzów.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.01.2014 - 02.02.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.01.2014 - 02.02.2014 - grupa 16-49












