Duży wzrost wpływów reklamowych telewizji - TVN nadal liderem

Polskie stacje telewizyjne w I kwartale br. cennikowo zarobiły z reklam prawie 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem wpływów reklamowych była – podobnie jak przed rokiem – TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od stycznia do marca bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych wyniosły 3,23 mld zł, czyli o 38,7 proc. więcej niż w I kwartale 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej „na papierze” zarobiła z reklam – tak jak przed rokiem – TVN, ale wśród głównych stacji zanotowała najniższy wzrost tych przychodów w skali rok do roku – wynoszący 18 proc. Cennikowe wpływy reklamowe Polsatu zwiększyły się o 23,6 proc., TVP2 – o 26 proc., a TVP1 – o 39,2 proc. Natomiast VIVA Polska w I kwartale bieżącego roku „na papierze” zarobiła z reklam aż o 70 proc. więcej niż rok wcześniej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+