reklama w telewizji

Po zmianie przepisów TVN wydłużył bloki reklamowe w godz. 11-14, w Polsacie i TVP bez dużych zmian

Czas oglądania telewizji w 2021 roku spadł o 14 minut. Wydatki reklamowe wzrosły o 11 proc.

Ponad 50 tys. zł za reklamę przy prognozie pogody i "M jak miłość" w TVP

Nocą telewizje będą mogły emitować więcej reklam

Zmniejszył się rynek reklamy telewizyjnej w 2020 roku. „Specyficzny okres”

Elastyczniejsze limity czasu reklam w telewizji: 72 minuty przez 6 godzin zamiast 12 minut w godzinie

Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu skurczył się o 25 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)

Rynek reklamy telewizyjnej w lutym urósł o 8 proc. Na czele Polsat i Aflofarm

W Polsacie po 12 minut reklam na godzinę, mocno w dół TVN. „Koniunktura osłabła, stacje przeszacowały oczekiwania”

Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce i pogoda najdroższe w cenniku TVP na sierpień

Koncerny farmaceutyczne wydają na reklamę w telewizji najwięcej, liderem Aflofarm

Koncerny farmaceutyczne wydają na reklamę w telewizji najwięcej, liderem Aflofarm

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
TVP2 wyprzedziła TVP1 pod względem wpływów reklamowych. Liderem Polsat
TVP2 wyprzedziła TVP1 pod względem wpływów reklamowych. Liderem Polsat
Kto zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej? Polsat i TVN
Kto zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej? Polsat i TVN
Głośność programów i reklam w telewizji będzie taka sama. Jest porozumienie największych nadawców
Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu urósł o 5 proc. Polsat i Unilever na czele
Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu urósł o 5 proc. Polsat i Unilever na czele
Wydatki na reklamę telewizyjną w lutym wzrosły o 14 proc. Aflofarm wydał najwięcej
Wydatki na reklamę telewizyjną w lutym wzrosły o 14 proc. Aflofarm wydał najwięcej
Najchętniej oglądane bloki reklamowe - hitem mecz Polska-Irlandia (raport za 2015 rok)
23 mld zł wydano na reklamy telewizyjne w 2015 roku. Liderem Aflofarm
23 mld zł wydano na reklamy telewizyjne w 2015 roku. Liderem Aflofarm
Polsat na czele wpływów reklamowych, TVP1 i TVP2 ostro w dół. Aflofarm z największymi wydatkami
Polsat na czele wpływów reklamowych, TVP1 i TVP2 ostro w dół. Aflofarm z największymi wydatkami
Wpływy reklamowe TVP1 i TVP2 spadły niemal o połowę
Wpływy reklamowe TVP1 i TVP2 spadły niemal o połowę
Polsat na czele wpływów reklamowych. Aflofarm z największymi wydatkami
Polsat na czele wpływów reklamowych. Aflofarm z największymi wydatkami
Maciej Grzywaczewski: Producenci telewizyjni mają więcej zamówień od mniejszych stacji
Maciej Grzywaczewski: Producenci telewizyjni mają więcej zamówień od mniejszych stacji
Polsat z największymi wpływami z reklam. Aflofarm wydał najwięcej
Polsat z największymi wpływami z reklam. Aflofarm wydał najwięcej
36 mld USD na reklamę w telewizji w 2020 r., wzrost o 38 proc.
36 mld USD na reklamę w telewizji w 2020 r., wzrost o 38 proc.
1,91 mld zł na reklamę telewizyjną, „wielka czwórka” 4 proc. w dół
1,91 mld zł na reklamę telewizyjną, „wielka czwórka” 4 proc. w dół
TVP chętniej oglądana w grupie 16-59 niż w 16-49, stacje komercyjne odwrotnie
TVP i TVN więcej z reklam, w dół Polsat (Top 10)