Ponad 50 tys. zł za reklamę przy prognozie pogody i "M jak miłość" w TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej podało cennik reklamowy na styczeń 2022 roku. Najwięcej - ponad 50 tys. zł - trzeba zapłacić za spoty emitowane przy prognozie pogody w TVP 1 i przy serialu "M jak miłość" w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

58,4 tys. zł (cena netto bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy wieczornej prognozie pogody w TVP1 niedziele. Przy emisji w dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 48,9 tys. zł.

53,7 tys. zł kosztuje z kolei spot przy "Wiadomościach" w dni robocze.

Za reklamę przy serwisie sportowym reklamodawcy zapłacą 33,8 tys. zł w niedziele i 23,4 tys. zł od poniedziałku do piątku.

Na 35,6 tys. zł wyceniono w TVP1 spot przy serialu "Ojciec Mateusz". 34,2 tys. zł kosztuje spot przy serialu "Na sygnale" i 6 tys. zł przy serialu "Komisarz Alex".

W styczniu TVP1 będzie transmitować zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Spot przy relacji wyceniono na 49 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-tvp-grupy-rozliczeniowe-tvn-media-reklama-w-telewizji,7170068071515777a ##

W TVP2 najwięcej tradycyjnie kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" - na 54,5 tys. zł.

45 tys. zł natomiast zapłacą marketerzy zainteresowani emisją reklamy przy sobotnim programie "Voice Senior". Na 37,5 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Na dobre i na złe", i na 35,2 tys. zł przy "Barwach szczęścia".

W pierwszych trzech kwartałach br. przychody marketingowe TVP mocno wzrosły rok do roku: te z reklam - z 428,2 do 489,4 mln zł, a ze sponsoringu - z 79,9 do 86,7 mln zł. Przy czym nadawca spodziewał się więcej: 514,6 mln zł z reklam i 91,3 mln zł ze sponsoringu. W sprawozdaniu tłumaczy, że wynika to „z niepewnej sytuacji na rynku reklamy w związku z pandemią”.

Według danych Publicis Groupe w pierwszych trzech kwartałach br. nakłady na reklamy telewizyjne zwiększyły się o 15,7 proc. do 3,01 mld zł, a łączna warto polskiego rynku reklamowego wzrosła o 18 proc. do 7,18 mld zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu