Anna Gocłowska związana jest ze spółką Salestube od 2019 roku. Rozpoczynała w niej pracę jako senior performance specialist, w 2020 roku awansowała na stanowisko e-commerce & performance managera, a następnie na stanowisko dyrektora działu. W ciągu 5 lat pracy brała czynny udział w rozwoju zespołu client service, który jest dziś kluczowym partnerem w obszarach performance i e-commerce największych marek e-commerce na polskim rynku m.in. Otodom czy Travelist.
W nowej roli Anna Gocłowska stanęła na czele 13-osobowego zespołu e-commerce & performance. Wśród kluczowych celów, za które będzie odpowiedzialna, znajdują się m.in. zwiększenie zasięgu operacyjnego spółki na arenie lokalnej i międzynarodowej, a także rozbudowanie oferty produktowej i technologicznej w ramach zespołu.
Katarzyna Zadróżna-Paszt, która objęła stanowisko SEM director, związana jest ze spółką Salestube od 2017 roku i w ciągu tych 7 lat przeszła drogę od senior SEM specialist do acting SEM director, przejmując w grudniu 2023 roku zarządzanie największym specjalistycznym zespołem spółki, który liczy ponad 48 osób. W swojej roli bierze czynny udział w nadzorowaniu i rozwoju projektów e-commerce realizowanych dla klientów Salestube, a także za tworzenie oferty oraz strategii produktowej. Odpowiada również za rozwój kompetencji z zakresu Marketplace Ads w ramach spółki. Specjalizuje się w strategii mediowej obejmującej marketing w wyszukiwarkach oraz analitykę i technologię.

Salestube obsługuje już ponad 250 klientów na 35 rynkach na świecie w zakresie marketingu: technologii, mediów, e-commerce i danych.











