Dwa filary w wizerunkowej kampanii Banku Millennium (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Banku Millennium prezentująca wartości, na których opiera się jego funkcjonowanie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Banku Millenium podkreśla jego najważniejsze zasady: nowoczesność zbudowaną na tradycyjnych wartościach takich jak solidność, kompetencja i zrozumienie klienta. Reklama jest utrzymana w spokojnej, klasycznej stylistyce, której symbolem są białe kolumny. - Bank Millenium rozumie zarówno tradycjonalistów, jak i klientów lubiących najnowsze rozwiązania technologiczne. Stawiamy na tradycyjną bankowość w nowoczesnym wydaniu. Właśnie o tym opowiada nowy spot - opisuje Beata Krupińska, kierująca w banku departamentem komunikacji marketingowej.

Kampania to jednocześnie początek nowej odsłony komunikacji Banku Millennium, opartej na wynikach badań oczekiwań klientów wobec banków i postrzegania marki Millennium. Badania te pokazały, że chociaż dla większości osób dostęp do usług banku przez internet i możliwość załatwienia tam spraw wygodnie, bez wizyty w banku, to dziś warunek konieczny, to jednak dla części klientów ciągle ważne są tradycyjne relacje: współpraca z doradcą, który wszystko wyjaśni oraz wizyta w oddziale.  

Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy października - przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Initiative. Bank Millennium zapowiada już kolejne akcje marketingowe, wspierające jego konkretne oferty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online