Anystar to technologicznie napędzany MCN (oficjalna Sieć Partnerska YouTube) oraz agencja influencer marketingu, która łączy doświadczenie strategiczne z autorską platformą monitorującą ponad 80 000 twórców w Polsce. Anystar projektuje kampanie z twórcami od nano po top influencerów.
Bigram zajmuje się doradztwem personalnym, specjalizuje się w kompleksowych usługach z obszaru HR – prowadzi rekrutacje specjalistów i menedżerów (w tym executive search), oferuje narzędzia oceny kompetencji (m.in. assessment i development centre), programy rozwojowe dla pracowników, outplacement oraz działania z zakresu employer brandingu.

- Poszerzanie grona członków IAA Polska o kolejne organizacje to dowód na to, że branża komunikacji widzi wartość we wspólnym działaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju branży komunikacji marketingowej. Razem tworzymy środowisko, które ma siłę i realny wpływ - podkreśla Ewelina Czuba, dyrektor zarządzająca IAA Polska.
IAA Polska liczy ponad 200 członków.











