Sprzedaż ogółem dwóch wydań "Przyjaciółki", które ukazały się wlutym br. (wydano je z numeracją łączoną) wyniosła 616 675 egz. ibyła aż o 229 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ub.r., gdytytuł ten ukazywał się co tydzień - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer), któregosprzedaż w lutym 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 20proc. do 312 380 egz. Trzecie miejsce przypadło "Chwili dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer), która zanotowała spadek o 13 proc. i sprzedałasię w ilości 304 559 egz.
Porównanie sprzedaży z lutego 2009 r. do sprzedaży ze stycznia2008 r. pokazuje, że zyskała tylko "Przyjaciółka".












