Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju br. wyniosła 426 477 egz. i była niższa o 10,97 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten jednak w maju br. kosztował 1,20 zł, rok wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 339 985 egz. po spadku sprzedaży o 20,86 proc. - jest to największy spadek wśród dwutygodników poradnikowych dla pań. Magazyn ten we wrześniu 2011 roku podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł, ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu „Pani Domu” (Edipresse Polska) w maju br. wyniosła 243 713 egz. i była o 19,03 proc. niższa niż rok wcześniej. Cena tego pisma wynosiła jednak 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).

W maju br. w porównaniu do marca br. małym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogła jedynie „Pani Domu” (0,41 proc.). Z kolei także i tutaj najwięcej straciła „Tina” (8,12 proc.).











