Dynamiczny rozwój reklamy internetowej

Według Grupy CR Media od kilku lat rynek reklamy internetowej jest najdynamiczniej rozwijającym się segmentem rynku reklamowego w Polsce.

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Szczególnie dynamiczny wzrost zanotowano w ciągu ostatniego roku. Prognozy na najbliższe pół roku są również optymistyczne, co wiąże się między innymi z coraz poważniejszym dostrzeganiem potencjału rynku internetowego przez nowe branże.

Udział Internetu w całości budżetów reklamowych wzrósł z 0,3 % w 2000 do ponad 2% w roku 2005. Wydatki na to medium wzrosły nominalnie z 38,5 mln zł w I półroczu 2004 do 55 mln zł w I półroczu bieżącego roku, co przekłada się na wzrost o 43%. Prognoza na cały 2005 rok to 115 - 120 mln zł. Kolejne branże zwiększają swoją obecność w Internecie:" miejscowości i regiony (promocje miast - Kraków, promocje krajów - Dania, Turcja)." media (stacje telewizyjne - TVP, Discovery Channel)." kosmetyki (Eris, Avon)." inne - np. cukier.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"