Delapost wchodzi pod parasol marek Dynamo, by podkreślić łączącą je od lat więź i móc zaoferować klientom całościową opiekę nad projektami.
Dynamo Post to studio postprodukcyjne oferujące kompleksowe usługi w zakresie kreacji i obróbki obrazu oraz dźwięku. Wchodzi w skład Dynamo Group, utworzonej w 2004 roku przez Macieja Maciantowicza, której struktura umożliwia kompleksową obsługę projektów in house. Dynamo Post reprezentuje Bogdan Pieczura, który pracami studia kieruje od lutego 2021 roku, pracując wcześniej w Dynamo Film od 2008 roku.
– Zmiana nazwy na Dynamo Post to symboliczny krok i naturalne zacieśnienie wspólnoty z Dynamo Group oraz forma uporządkowania struktur w obrębie organizacji. Uspójniamy nazewnictwo z Dynamo Group, tak aby marka Dynamo była jeszcze bardziej rozpoznawalna - mówi Bogdan Pieczura, kierownik studia.

Zespół Dynamo Post liczy obecnie 30 osób. W ostatnich latach studio stworzyło dziesiątki reklam telewizyjnych dla takich marek jak m.in. T-Mobile, Huawei, Orlen, Coca Cola, Okocim, Canal+, Samsung, Biovital, OtoDom, PZU, MBank, PKO BP, KFC, Sery Sierpc, Too Good To Go oraz Polpharma.
W swoim portfolio ma również współpracę przy kampaniach społecznych takich jak np. „Otchłań”, z inicjatywy Fundacji Serce Amelki, zwiększającą świadomość nt. transplantologii dziecięcej czy „Patrz w górę!” Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków zwracającą uwagę na kryzys różnorodności biologicznej.
Dynamo Post odpowiada również za produkcję filmów pełno- i krótkometrażowych. W 2021 roku na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni premierę miał krótkometrażowy debiut reżyserski Agnieszki Kot, „Jeszcze jeden koniec świata”. W czerwcu tego roku na ekrany kin wszedł „Samiec Alfa”, postprodukowany przez Dynamo Post pełnometrażowy obraz w reżyserii Katii i Igora Priwieziencewów.

W skład Dynamo Group wchodzą: dom produkcyjny Dynamo Film, studio postprodukcyjne Dynamo Post, studio dźwiękowe, studio castingowe oraz Dynamo Digital Solution. Dynamo Group produkuje filmy reklamowe, filmy pełnometrażowe, teledyski, kampanie społeczne oraz digital content.











