Dyrektorka kreatywna marki Patrizia Aryton debiutuje na rynku wydawniczym. „Klasyka z twistem” przełamuje stereotypy w modzie

Po stworzeniu 25 kolekcji dla polskiego brandu Patrizia Aryton przyszedł czas na podsumowanie doświadczeń dyrektor kreatywnej marki. Patrycja Cierocka-Szumichora w swojej pierwszej książce „Klasyka z twistem” zebrała zasady, dzięki którym odbiorcy będą mogli zmienić myślenie o stylu, modzie i swojej stylizacji. Przełamuje też ważne stereotypy – jak ten o dopasowaniu stylizacji do wieku czy łączeniu kolorów. Obserwacje autorki przeplatają się z serią praktycznych porad oraz ćwiczeń, dzięki czemu każda kobieta po lekturze będzie mogła z przyjemnością komponować stylizacje.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dyrektorka kreatywna marki Patrizia Aryton debiutuje na rynku wydawniczym. „Klasyka z twistem” przełamuje stereotypy w modzie

„Klasyka z twistem” to pierwsza książka Patrycji Cierockiej-Szumichory, znanej w branży modowej jako osoba odpowiedzialna za tworzenie kolekcji i budowanie wizerunku marki Patrizia Aryton. Stworzona ponad 30 lat temu przez rodziców projektantki marka, pod kierownictwem córki właścicieli, przeszła i nadal przechodzi szereg zmian.

grafika

Patrycja Cierocka-Szumichora

"Klasyka z twistem" - poradnik budowania własnego stylu

Obecna w firmie od małego dziecka Patrycja Cierocka-Szumichora czerpała wiedzę od swojej mamy, by w przyszłości studiować projektowanie odzieży na międzynarodowych uczelniach. Klasyka i moda, które znała z lat 90‘ przeszły transformację, by spełnić potrzeby współczesnych kobiet. Bazując na wiedzy oraz własnych doświadczeniach stworzyła praktyczny poradnik, który zawiera przystępne treści o budowaniu własnego stylu.

–  Wychodzę z założenia, że nasz styl w pierwszej kolejności ma pasować do naszej osobowości, a analiza sylwetki i kolorystyki jest narzędziem pomocniczym. Naturalnie warto czerpać z wiedzy o modelowaniu sylwetki i analizie kolorystycznej, ale w sposób wybiórczy. Wykorzystujmy tylko tę część informacji, które do nas pasują - o stylu dopasowanym do osobowości opowiada autorka książki, Patrycja Cierocka-Szumichora.

Osobowość - od niej zaczyna się wyrażanie swojego stylu, a hiperpoprawność w obecnych czasach nie jest potrzebna ani w modzie, ani w życiu - jak twierdzi autorka książki.

– Gdy przeglądałam magazyny o modzie, nigdy nie rozumiałam tworzenia różnych stylizacji dla dwudziestolatek, czterdziestolatek i sześćdziesięciolatek. Obserwując moje otoczenie i kobiety, które mnie zawsze inspirowały, kompletnie nie widzę analogii do powszechnie stosowanej kategoryzacji mody według wieku. Przeciwnie – znam bardzo nowoczesne sześćdziesięciolatki i wyjątkowo zachowawcze dwudziestolatki. Wiek nie ma nic wspólnego z modą; do niczego nas nie zobowiązuje, a to, co definiuje nasz styl, nie jest wcale związane z metryką, ale z naszą osobowością – pisze we wstępie Patrycja Cierocka-Szumichora.

grafika

Co w książce "Klasyka z twistem"?

W debiutanckim wydaniu „Klasyka z twistem” autorka zdradza rozwiązania na kreowanie swojego wizerunku poprzez stylizację. Przy tworzeniu książki bardzo cenne okazały się opinie i rozmowy z Klientkami zarządzanej przez nią marki. To dzięki nim nabrała pewności by je podsumować i stworzyć merytoryczny poradnik stylu.

Patrycja Cierocka-Szumichora gwarantuje, że porady, które są zawarte w publikacji, będą prawie działać, jeśli zostaną dostosowane do osobowości. Wśród nich przydatne informacje o łączeniu kolorów, stylizacji poszczególnych elementów garderoby czy zasady łączenia elementów sportowych.

Dla projektantki bazą dla nowoczesnej klasyki są dobre jakościowo rzeczy, dzięki którym czytelniczka zamiast kupować więcej, będzie kupować lepiej.

grafika

Książka oprócz zebranych zasad i porad przyciąga uwagę wyjątkowymi ilustracjami, które na potrzeby wydania stworzyły Agata Wierzbicka. Uzupełnieniem nowoczesnej klasyki jest naturalny wizaż i jemu poświęcony jest ostatni rozdział spisany przez Agatę Zygadło.

Jak łączyć ze sobą kolory? Na co zwracać uwagę podczas zakupów? Jak nosić elegancki płaszcz? Czym różni się business casual od smart casual? Na te oraz inne nurtujące wszystkie fanki mody pytania odpowiada „Klasyka z twistem” Patrycji Cierockiej-Szumichory.

grafika

Patrycja Cierocka-Szumichora

Premiera książki i e-booka już 26 kwietnia 2022. „Klasyka z twistem” jest dostępna zarówno w sprzedaży stacjonarnej w salonach marki, jaki również online na stronie patrizia.aryton.pl.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa