Dziadek do orzechów nadal będzie pracować dla marki Góralki

Producent wafelków Góralki, firma IDC Polonia, zdecydował się na przedłużenie współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dziadek do orzechów nadal będzie pracować dla marki Góralki

Agencja zajmuje się obsługą mediów społecznościowych marki Góralki od czasu wygranego przetargu, zimą 2020 roku. Teraz współpracę przedłużono po raz drugi na okres jednego roku.

Dziadek do orzechów będzie nadal odpowiedzialny za działania ongoingowe, obsługę kampanii płatnych, współpracę z influencerami, a także organizację aktywacji i dodatkowych kampanii.

- To zawsze dobra wiadomość, gdy klient, z którym już współpracujemy decyduje się na przedłużenie umowy. Dla nas to jasny sygnał, że przedstawiciele marki są zadowoleni z naszych działań i otwarci na nowe wyzwania. Nasz zespół ma już mnóstwo pomysłów i nie możemy się doczekać, by wcielić je w życie - mówi Ewa Sulewska, content managerka w Dziadku do orzechów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele