Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w październiku 2016 roku wyniosła 101 644 egz. W porównaniu do października 2015 roku zwiększyła się ona o 5,01 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda), który awansował z trzeciej lokaty. Jego wynik uplasował się na poziomie 69 140 egz., po spadku o 12,82 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 21,37 proc. do 63 112 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w październiku ub.r. na poziomie 22 507 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 28,37 proc.

W październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku też prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej również straciła „Magnolia” - było to 32,96 proc. Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 5,60 proc., odnotował „Przepis na Ogród”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











