Dzieci śpiewają „Bohemian Rapsody” w nowej reklamie John Lewis i Waitrose (wideo)

Sieci handlowe John Lewis i Waitrose rozpoczęły pierwszą po rebrandingu wspólną kampanię reklamową. Spot pokazuje szkolne przedstawienie, a występujący w nim uczniowe wykonują cover utworu „Bohemian Rapsody” zespołu Queen. Autorem kreacji jest agencja Adam&Eve DDB.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dzieci śpiewają „Bohemian Rapsody” w nowej reklamie John Lewis i Waitrose (wideo)

Rebranding sieci John Lewis i Waitrose przeprowadzono latem br. Do nazw obu marek dodano człony „Partners”: John Lewis & Partners i Waitrose & Partners. Chodziło o to, by podkreślić rolę pracowników obu sieci, których klienci określają mianem partnerów, i którzy mają być tym, co wyróżnia obu detalistów na tle konkurencji. Sieci zatrudniają ok. 85,5 tys. pracowników.

Firma chce świadczyć też bardziej spersonalizowane usługi, oferować konsumentom większy wybór marek niszowych oraz brandów własnych oraz inwestować nawet do 500 mln funtów rocznie w innowacje.

- Nasi klienci ciągle nam powtarzają, że uwielbiają wyjątkową usługę świadczoną przez naszych partnerów i to właśnie czyni nas wyjątkowymi w ich oczach - powiedział Inglis, dyrektor ds. klientów w firmie John Lewis & Partners. - Ta zmiana naszej tożsamości stawia naszych partnerów w samym sercu naszych marek i wzmacnia tę różnicę.

Teraz obie firmy rozpoczęły wspólną kampanię, której głównym elementem jest spot pod nazwą „Partners”. Jego akcja toczy się w szkole – widzimy szkolne przedstawienie, w którym uczniowie śpiewają cover utworu zespołu Queen „Bohemian Rapsody”. Film kończy się słowami „When you're part of it, you put your heart into it”.

Film miał premierę we wtorek w internecie, w mediach społecznościowych, a wieczorem także w telewizji – w przerwie programu „The Great British Bake Off”. Zaplanowano również kampanię w prasie oraz w kinach.

Spot ma być swoistym manifestem obu marek. Zostanie wykorzystany we wszelkich materiałach promocyjnych, będzie też przekazywany przez pracowników w sklepie, a także w filmach online pod hashtagiem #WeArePartners.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Adam&Eve DDB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów