Zbożaki to kaszka z płatkami i dodatkami owoców. Jest dostępna w pięciu wariantach smakowych: truskawkowym, malinowym, bananowym, morelowym i trzech owoców. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Sugerowana cena detaliczna opakowania 250 g to 6,99 zł.
Kampania reklamująca Zbożaki podkreśla, że zawierają one wapń, żelazo i niezbędne witaminy, które wspomagają koncentrację i energię u dzieci, wspierając ich rozwój. Produkt jest prezentowany jako świetnie nadający się na dziecięce śniadanie.
Akcja reklamowa startuje 1 września. Będzie prowadzona w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP1, TVP2, kanały tematyczne z oferty TVN i Polsatu), kinach (sieci Cinema City i Imax), internecie (m.in. Onet.pl, serwisy VoD, YouTube, Facebook) oraz punktach sprzedaży (materiały POS, działania edukacyjne animatorek żywieniowych skierowane do matek małych dzieci).

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania public relations realizuje agencja BrandLab.











