'Dziecko' liderem

Miesięcznik 'Dziecko' był w maju 2007 r. najchętniej kupowanympismem dla rodziców. Kto stracił najwięcej?

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Dziecko"(Agora SA), który osiągnął w maju 2007 średnią sprzedaż ogółem napoziomie 92 731 egz. (spadek o 11,5 proc. w stosunku do maja 2006r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mamo, to ja" (EdipressePolska) z wynikiem 90 363 egz., a na trzecim "Twoje dziecko"(Edipresse Polska) ze średnią 75 349 egz.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to większość miesięcznikówdla rodziców zanotowała spadek sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu