W zeszły czwartek Sylwester Wardęga zamieścił na swoim kanale klip, w którym nieświadomych żartu ludzi zaskakiwał pies w przebraniu ogromnego pająka. Wideo szybko stało się hitem nie tylko polskiego internetu - po tym jak zainteresowały się nim zagraniczne media i celebryci, w ciągu trzech dni zanotowało ponad 53 mln obejrzeń, natomiast w środę przekroczyło poziom 70 mln.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gigantyczny-pies-pajak-podbija-internet-sa-wardega-z-2-mln-subskrybentow-wideo ##
W efekcie łączna liczba wyświetleń wszystkich klipów Wardęgi we wtorek osiągnęła pułap 281,6 mln - wynika z danych NapoleonCat.com przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl Zainteresowanie jego kanałem w ostatnich dniach jest tak duże, że druga firma badawcza, którą poprosiliśmy o statystyki - SoTrender, oszacowała ogólną liczbę wyświetleń na 278,5 mln (opracowany przez nią ranking obejmujący tylko youtuberów znajduje się na drugiej podstronie tekstu), co wynika zapewne z tego, że zbierała dane o wcześniejszej godzinie.

Z kolei liczba subskrybentów kanału wyniosła we wtorek 2,2 mln. Pod tym względem Wardęga jest zdecydowanym liderem polskiej społeczności youtube’owej, wyprzedzając zarówno twórców niezależnych (tzw. youtuberów), jak też wytwórnie muzyczne, stacje telewizyjne i serwisy obecne na YouTubie. Drudzy pod tym względem AbstrachujeTV mają 1,4 mln subskrybentów, przy czym prowadzą też drugi kanał - AbstrachujePlus z 416 tys. subskrybentów. Poziom miliona subskrybentów przekroczyli jeszcze Niekryty Krytyk oraz dwa kanały poświęcone „Minecraftowi”: Polski Pingwin (działający pod hasłem „Minecraft, gry i wiele więcej”) i Blowek.
Post
użytkownika
SA Wardęga
.
Pod względem liczby obejrzeń klipów kanał Sylwestra Wardęgi można już zestawiać z najpopularniejszymi kanałami hip-hopowych wytwórni muzycznych: UrbanRec z 297 mln wyświetleń, Step Records z 322 mln i Prosto z 556 mln. Przy czym Wardęga zamieścił do tej pory zaledwie 39 filmików (więc na każdy przypada średnio ponad 7 mln obejrzeń), podczas gdy UrbanRec - 733, Step Records - 1,1 tys., a Prosto - 1,2 tys.

Popularność klipu z psem-pająkiem sprawiła, że od zeszłego czwartku do środy wszystkie materiały na kanale Wardęgi były oglądane ponad 100 mln razy.
Z kolei liczba subskrybentów kanału wzrosła przez ten tydzień o 530 tys.
Klip z psem-pająkiem to zdecydowanie najpopularniejszy z dotychczasowych filmików Wardęgi. Już do środy zanotował dwa razy więcej obejrzeń niż teledysk do piosenki „Gentleman” zamieszczony w maju ub.r.
Pies-pająk wywołał też najwięcej interakcji wśród widzów: 375 tys. „łapek” w górę, 18,7 tys. „łapek” w dół i 27,2 tys. komentarzy.
Na drugiej podstronie prezentujemy ranking 30 najpopularniejszych polskich youtuberów
Międzynarodowy sukces klipu z psem-pająkiem umocnił Sylwestra Wardęgę na pozycji lidera wśród polskich youtuberów. Dość napisać, że mając ok. 280 mln wyświetleń swoich klipów, wyprzedza on drugiego pod tym względem Niekrytego Krytyka o prawie 120 mln.

Z danych firmy SoTrender wynika, że po ponad 150 mln obejrzeń klipów mają jeszcze trzy kanały dotyczące „Minecrafta”, a zbliżają się do tego poziomu AbstrachujeTV (jeśli doliczyć wyświetlenia filmików z Abstrachuje Plus - już teraz mają 176 mln).
O skali sukcesu Wardęgi świadczy fakt, że przez ostatni miesiąc jego filmiki były oglądane 109 mln razy, czyli więcej niż klipy pozostałych 29 czołowych youtuberów. Wśród nich tylko reZigiusz i „5 sposobów na…” zanotowały po ok. 10 mln wyświetleń, a AbstrachujeTV oraz „Minecraft, gry i wiele więcej” (czyli inaczej: Polski Pingwin) - po ponad 8 mln.
Z 2,2 mln subskrybentów Wardęga wyprzedza AbstrachujeTV o ponad 800 tys. (a gdyby doliczyć im 416 tys. subskrybentów kanału Abstrachuje Plus - o ok. 400 tys.).
Po ponad milion subskrybentów mają jeszcze Niekryty Krytyk oraz dwa kanały o „Minecrafcie” („Minecraft, gry i wiele więcej” oraz Blowek), a po ponad 900 tys. - następne trzy.

W ostatnim miesiącu Sylwester Wardęga zdobył 591 tys. nowych subskrybentów, wielokrotnie więcej niż inni czołowi youtuberzy, wśród których najlepsze wyniki pod tym względem zanotowali reZigiusz (47 tys.) i „5 sposobów na…” (46 tys.).











