"Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii

Serwis OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej porusza ważny temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii

- Postanowiliśmy poruszyć temat, który jest ważny dla znacznej grupy uczestników rynku pracy. Dość powiedzieć, że według spisu powszechnego z 2021 roku w Polsce żyje ponad 10 milionów rodzin, a więcej niż połowa ma dzieci. Mowa o około 27 milionach osób, których urlopy rodzicielskie w jakimś stopniu dotyczą, dotyczyć będą lub dotyczyły w przeszłości. Jako wiodąca marka wśród serwisów z ofertami pracy, łącząca pracodawców z kandydatami i pracownikami, oprócz robienia “kolejnej reklamy” chcemy wskazywać na tematy istotne społecznie i wywoływać dyskusję. Wierzymy, że za tym ruchem w wielu domach (i firmach) postrzeganie dzielenia się opieką nad dziećmi może zyskać dodatkowy wymiar - wyjaśnia Łukasz Borowicz, commercial activity manager OLX

Osią narracji będzie szereg spotów reklamowych, jednak przekaz kampanii wymaga wsparcia komunikacyjnego w innych kanałach, które umożliwią dotarcie zarówno do pracowników, jak i pracodawców. Dlatego oprócz warstwy reklamowej zaplanowano działania o charakterze edukacyjnym i informacyjnym. Do tego posłużą między innymi aktywacje PR-owe, współprace infuencerskie, branded contentowe i content marketingowe. Ponadto OLX Praca nawiązał strategiczną współpracę z Share the Care, od lat promującą partnerski model rodziny oraz podział urlopów rodzicielskich. Fundacja została partnerem merytorycznym kampanii.

“Praca z korzyścią dla wszystkich” to kolejna już odsłona kampanii reklamowej OLX, która oparta jest o bardzo silny insight społeczny osadzony w tematyce rynku pracy. ​

- Angażując się w taką narrację realizujemy strategiczne założenia pozycjonowania marki dostarczającej wsparcie w realizacji szerokiego wachlarza potrzeb naszych użytkowników. Poruszając wątki ważne sprawiamy, że na znaczeniu dla odbiorców zyskuje także OLX. A co warte podkreślenia, wartości prezentowane przez nas w spotach reklamowych są zgodne z tym, jak wewnętrznie funkcjonuje nasza organizacja - podkreśla Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX. 

Za prace koncepcyjne i kreatywne, a także za zaplanowanie i realizację części działań kampanijnych odpowiada agencja VML. ​ Kampania obejmie emisję spotów w TV, VOD, kinach, digitalu (m.in. YT i social media), a także placementy w outdoorze (OOH i dOOH). Ponadto zaplanowano szereg aktywacji w ramach PR-u, branded contentu, product placementu, influencer & content marketingu, w tym m.in. w serwisie zawodowo.olx.pl, a także udział ekspertów OLX i fundacji Share the Care w eventach branżowych. Za zaplanowanie kampanii we współpracy z OLX odpowiada dom mediowy Mindshare. Materiały audiowizualne wyprodukował Warsaw Production Team.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"