Dzień Innowacji Cyfrowej w P&G

Ponad 50 start-upów zgłosiło swoje projekty do konkursu organizowanego przez firmę Procter & Gamble. Lider rynku dóbr szybko zbywalnych, do którego należą takie marki, jak Pampers®, blend-a-med®, head&shoulders®, Pantene® czy Gillette®, w ramach obchodów 175 lat swojego istnienia ogłosił 10 grudnia Dzień Innowacji Cyfrowej. W ramach tej inicjatywy firma zaprosiła do prezentacji swoich innowacyjnych rozwiązań start-up’y z dziedziny technologii cyfrowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aż 52 projekty z obszaru nowoczesnych technologii, usług mobilnych oraz dostaw danych zostało zgłoszonych do konkursu zorganizowanego przez Procter & Gamble. Celem inicjatywy jest wyłonienie rozwiązań, które będą mogły być wdrożone w P&G w Polsce oraz w innych krajach Europy Centralnej. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybranych zostało 6 pomysłów, które były prezentowane jury składającemu się z managerów i ekspertów Procter & Gamble. Jury zwracało uwagę przede wszystkim na rozwiązania, które pomogą firmie lepiej poznawać i rozumieć potrzeby konsumentów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, koncern chce m.in. umożliwić konsumentom dostęp do informacji o ich ulubionych produktach wszędzie tam, gdzie będą tego potrzebowali – w sposób dostosowany do ich indywidualnych potrzeb, zainteresowań i zwyczajów.

"W naszych relacjach z konsumentami kładziemy ogromny nacisk na sferę komunikacji, która dziś nie może istnieć bez rozwiązań cyfrowych. Postępująca digitalizacja społeczeństwa mobilizuje nas do ciągłego poszukiwania i wdrażania nowych technologii" – powiedział Marek Kapuściński, Dyrektor Generalny i Wiceprezydent Procter & Gamble w Europie Centralnej. "Zaprezentowane dziś projekty są nie tylko odpowiedzią na tę potrzebę rynku, ale także świadczą o głębokim rozumieniu potrzeb konsumentów, jakie reprezentują zaproszone przez nas firmy".

Dzień Innowacji Cyfrowej P&G to okazja dla początkujących firm do wypromowania swojej działalności, ale także możliwość dla P&G do znalezienia potencjalnych partnerów. Ponad połowa innowacji wdrażanych przez Procter & Gamble powstaje w wyniku współpracy z zewnętrznymi partnerami. Dotąd było to możliwe m.in. dzięki specjalnym programom partnerskim, jak np. Connect + Develop, które pomagają identyfikować, weryfikować i wprowadzać w życie nowatorskie pomysły zewnętrznych firm i osób prywatnych. Innowacje są siłą napędową P&G, a globalnie nakłady na ten cel wynoszą ok. 2 miliardy USD rocznie.

O Procter & Gamble

P&G to jedna z największych międzynarodowych firm FMCG. Ponad cztery miliardy razy dziennie marki P&G pojawiają się w życiu ludzi na całym świecie. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli asortymentowych, w skład którego wchodzą godne zaufania, wiodące marki wysokiej jakości, takie jak: Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Gain, Charmin, Downy, Lenor, Iams, Crest, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun i Fusion. Pracownicy dokładają wszelkich starań, aby produkty P&G spełniały składane obietnice i ulepszały życie swoich konsumentów dzisiaj i w przyszłości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji