Dzień z życia przedsiębiorcy reklamuje PKO Konto Firmowe w PKO Banku Polskim (wideo)

W nowej kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego promowane jest PKO Konto Firmowe skierowane do przedsiębiorców. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Agencja Warszawa i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dzień z życia przedsiębiorcy reklamuje PKO Konto Firmowe w PKO Banku Polskim (wideo)

Emitowany w ramach kampanii spot opisuje dzień z życia przedsiębiorcy: według wyidealizowanych wyobrażeń jego znajomych oraz zgodnie ze stanem faktycznym. Reklamy podkreślają zalety promowanego PKO Konta Firmowego: brak opłat za prowadzenie rachunku i pierwsze 30 przelewów internetowych w każdym miesiącu oraz wpłaty we wpłatomatach PKO BP.

- PKO Bank Polski od lat jest partnerem przedsiębiorców – zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm z sektora mikro oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Przesłanie kampanii wypowiadane przez naszego bohatera „Nikt nie wie jak naprawdę wygląda mój dzień – nikt nie licząc mojego banku”, podkreśla naszą szczególną troskę o potrzeby przedsiębiorców. Jako Bank chcemy te potrzeby jak najlepiej rozumieć i wspierać ich w rozwoju - komentuje Michał Kuczmierowski, dyrektor pionu marketingu i komunikacji w PKO BP.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji oraz internecie (serwisy VoD, strony z sieci afiliacyjnych, wyszukiwarki,porównywarki finansowe, mailingi, portale społecznościowe).

Za obsługę reklamową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja kamapnii) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"