Na płycie pt. „Pieniądze na założenie firmy” czytelnicy znajdą kompendium wiedzy dla osób, które zamierzają rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej i zarejestrować własną firmę. Będą to porady ekspertów dotyczące m.in. wyboru formy prawnej, obowiązków rejestracyjnych, dotacji z Unii Europejskiej oraz z Urzędu Pracy. Płyta zawierać będzie również wzory formularzy i umów niezbędnych do rejestracji i prowadzenia własnej firmy oraz bazę aktów prawnych. „Samozatrudnienie” będzie to z kolei poradnik dla osób prowadzących działalność gospodarczą, zakładających małe firmy i planujących przejście na formę samozatrudnienia. Na płycie znajdą się informacje dotyczące m.in. tego jak najkorzystniej płacić podatki i rozliczać koszty oraz kiedy warto, a kiedy można nie płacić VAT.
Cena wydań „DGP” z płytami wyniesie 6,99 zł. Nakład ogółem dziennika we wtorek wyniesie 192 401 egz., a w środę - ok. 166 000 egz. Sprzedaż numerów z dodatkami zostanie wsparta kampanią promocyjną w telewizji (m.in. TVP 1, Polsat, TVN, TVP Info, TVN 7, TVN CNBC Biznes, TV 4, kanały At Media), radiu (Jedynka, Trójka, RMF FM, Radio Zet, Radio Euro, stacje z pakietu Drapacz Chmur+) oraz autopromocją w „Dzienniku Gazecie Prawnej” i serwisach internetowych Infor Biznes. Kreację przygotował wydawca we własnym zakresie, media zaplanował Mediaedge:CIA












