W dodatku znaleźć można informacje o wydarzeniach w lokalnychligach piłkarskich Mazowsza, w tym w najniższych klasachrozgrywkowych. Na 16 stron wydawnictwa składają się relacje zmeczów, tabele z wynikami, wywiady czy komentarze.
Dodatek przygotowywany jest przez redakcją zamkniętego tygodnikao tej samej nazwie. Nad projektem ze strony Polskapresse czuwaPiotr Górski, zastępca szefa działu sportowego "Polski", który wprzeszłości kierował "Mazowieckim Sport Expressem", gdy był onsamodzielnym tytułem.
Wprowadzenie dodatku wspiera kampania reklamowa, którarealizowana jest w radiu (regionalne stacje na Mazowszu i lokalne wWarszawie) i w internecie (Wirtualna Polska, oraz serwisyPolskapresse: Wiadomosci24.pl, Polskatimes.pl i Naszemiasto.pl).Prowadzona jest też autopromocja na łamach "Polski". Kampanięprzygotowała agencja Young & Rubicam, a media zakupił domMediaedge:cia.












