- Z badań jakościowych, jakie są regularnie przeprowadzane,wynika jasno, że największą siłą "WSJ Polska" są jego raporty ispecjalistyczne dodatki tematyczne. Cieszą się one znaczniewiększym powodzeniem, niż materiały poświęcone tematyce leasingu,factoringu, kredytów i funduszy inwestycyjnych - mówi MarcinPiasecki, redaktor naczelny "Wall Street Journal Polska".
Dlatego dodatki i raporty będą pojawiać się minimum raz wtygodniu. - Nie rezygnując z tematów stricte finansowych,podejmiemy się w nich również analizy innych obszarów gospodarki.Jeszcze w 2008 ukażą się raporty na temat branży IT,telekomunikacji i Internetu, rynku budowlanego. Każda z publikacjibędzie wcześniej zajawiana i promowana na łamach tytułów ASP oraz winternecie - tłumaczy Dominik Tzimas, dyrektor zarządzający"Dziennika".
Dla sprawnej realizacji planów wydawniczych zespół redakcyjny"WSJ Polska" zostanie gruntowanie przebudowany i rozszerzony. Powszystkich zmianach liczba dziennikarzy i redaktorów wzrośnie z 20do 30.












