Kompleksowe wsparcie całej firmy
E-book skierowany jest do wszystkich ról w firmie, które biorą udział w tym procesie, włącznie z przedstawicielami działów:
• marketingu,
• digitalu,
• sprzedaży,
• IT,
• zarządzania produktem,
• employer brandingu,
• rozwoju marki.
Całościowy przewodnik po każdym etapie powstawania portalu
Materiał został stworzony tak, aby mógł wspierać każdy etap powstawania portalu. Od momentu podejmowania decyzji o rozpoczęciu prac aż do jego uruchomienia. Pomogą w tym informacje dotyczące tego jak:
• określić właściwe cele portalu,
• przygotować harmonogram wdrożenia,
• napisać RFP i wybrać dostawcę,
• uczestniczyć w projektowaniu portalu,
• ustalić, kto w Twojej firmie powinien być zaangażowany w proces jego powstawania,
• współpracować z dostawcą wybranego rozwiązania,
• finalnie uruchomić portal,
• rozwijać system w przyszłości.

Portal to coś więcej niż narzędzie wspierające sprzedaż. Firmy wykorzystują go do wielu obszarów działalności jak m.in. rekrutacja czy obsługa reklamacji. I chociaż jego budowa i wdrożenie jest czasochłonna i wymagająca, warto przez nie przejść dla uzyskania korzyści.
E-book pobierzesz bezpłatnie na stronie autora.











