Statuetki trafiły do podmiotów wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i przede wszystkim sukcesami e-biznesowymi.
Główną nagrodę Best In otrzymało InPost. Laureatami tegorocznej edycji są m.in.: eobuwie.pl, Decathlon, CCC, Answear.com.
Tegoroczna edycja została poszerzona o nowe kategorie:
● e-commerce: Best e-commerce B2B, Best e-commerce retailer oraz Best in CSR,● e-usługi: Best technology for e-commerce,● e-finanse: Best banking implementation.
- Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz e-usług i e-finansów. Honorowane są w nich firmy z jasną strategią, ciekawą wizją i innowacyjnym podejściem do e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci. Cieszymy się, iż mimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią, zebraliśmy tyle zgłoszeń - podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Laureaci zostali ogłoszeni podczas uroczystej Gali, która odbyła się 24 września br. na Mysiej 3 w Warszawie.
Kategorie dla podmiotów E-Commerce Best on mobile - podmioty średnie i duże:• Sephora.plDesign & Usability - podmioty małe:• Pentel.plDesign & Usability - podmioty średnie i duże:• Fly.plBest e-Commerce Retailer - podmioty średnie i duże:• CCCBest in CSR - podmioty średnie i duże:• Answear.comBest e-Commerce B2B - podmioty średnie i duże:• TIM S.A.Best in Omnichannel - podmioty średnie i duże:• Decathlon.plBest in cross-border - podmioty średnie i duże:• eobuwie.plBreaking the doubts - podmioty małe:• IcenRoll.plBreaking the doubts - podmioty średnie i duże:• SAVICKI.plThink out of the box - podmioty średnie i duże:• Empik.com Kategorie dla e-usług Best logistic tool:• InPostBest marketing tool:• SemaheadBest tool for e-commerce:• VUEL Best technology for e-commerce:• Wearfits Kategorie e-finanse Best e-payment solution:• Currency OneBest e-banking implementation:• BNP ParibasBest online insurer:• Vienna Life











